Kaj je Nubia?

Naj najprej napišem, da teh blog zapisov, ki so pisani prvenstveno za Nubia člane, sam ne mislim SEO optimizirati kaj posebej (pazil bom samo na title, meta in interne linke), ker v prvi vrsti niti nimam namena, da se zapise najde čez Google, po drugi strani, pa vsi dobro vemo, da se lahko hitro, ko enkrat začneš z razmišljanjem o optimizaciji članka, zgodi, da se izgubi sploh rdeča nit in glavno sporočilo prispevka.

.

Ker me precej sogovornikov v zadnjem času sprašuje, kaj sploh je Nubia, se mi je zdelo pametno, da prvi zapis v tej rubriki naredim za to, da “po domače” razložim kaj sploh je Nubia in kam imam z njo (in z zainteresiranimi), v prihodnosti, sploh namen iti.

.

Če bo kdo med vami dobil podobna vprašanja o Nubii, bo pa tudi (upam), na podlagi tega zapisa, lahko lažje razložil to, o čem sploh pri tem projektu teče zgodbica.

.

Nubia je mreža. Preprosto zato, ker je mreženje, poglavitni del spletnega uspeha. To je najkrajša možna definicija tega kaj Nubia je (problem pa je v tem, ker nas itak večina borcev na spletu, moč in pomen mreženja, razumemo drugače).

.

Da ne solim pameti po nepotrebnem, si o moči mreženja za namene spletnega uspeha, lahko preberete ogromno zapisov na internetu (priporočam pa npr. Top 9 benefits of business networking – Amazing Business,…)

.

V mreženje, kot vem, da veste, stavi nešteto poslov, na internetu pa niso učinki mreženja, samo zato, ker gre pač za iinternet, nič manjši.

.

Celo nasprotno – kdor ima večjo mrežo (spletnih strani, poznanstev, stikov z influencerji, itd…), ima večji potencial za uspeh (ob pogoju, da je njegova mreža kakovostna). V tujini se zato že vrsto let mreže in predvsem dostopi do zelo kakovostnih mrež, tržijo.

.

V Sloveniji, v glavnem vidim sliko zelo podobno tujini. Kdor se želi iti resno napada na najboljše Googlove pozicije, bo tako ali drugače, potreboval širino in kakovost (povratnih povezav, ki kažejo nazaj na njegove strani).

.

Po tej poti se Nubia mreža ne razlikuje od drugih. Enako služi namenom čim lažjega pridobivanja čim boljših povratnih povezav, a ima Nubia (na podlagi preteklih izkušenj iz mreženja), vseeno prednosti, ki so (zaenkrat) sicer samo še potenciali:

.

  • Nubia je zasnovana tako, da v njej sodelujejo samo tisti, ki “backlinking” že razumejo (predstavljajte si, da morate lastnika neke spletne strani “prepričati” o tem, da ta naredi povratno povezavo nazaj na vašo spletno stran, za piko na i, pa naj bo ta povratna povezava na nek interni url, iz njihove home page strani, iz firme, ki se ukvarja z vašo dejavnostjo, na vam želen anchor text in, da je trajna). Mission impossible. Oz. enega ali dva še gre prepričati (če se z njimi poznate). Redno delo na tem pa ….., vsaj, ko je treba povratne povezave, zgraditi od “tujcev”, je težko.

.

  • za razliko od drugih, sivih, črnih in ne vem še kakšnih, mrež, ima Nubia potencial, da (na exclusive stopnji), postane čista white hat mreža (če to v očeh Googla, sploh obstaja). Predstavljajte si, da obstajata dva zainteresirana za uspeh v spletnem marketingu, med sabo pa se ne poznata. Vsaj kar se našega nastopa tiče, je njuna skupna, stična točka, Nubia. A exclusive stopnjo na Nubii smo zasnovali tako, da te stične točke ni – kar je enako kot, da bi se povratne povezave (na točno želenih straneh, s točno določenim anchorjem in za točno določeno ključno besedo), pridobile po naravni poti. Tisto kar, po naravni poti, traja 200 let (pa še v tem primeru se mora med zainteresiranima zgoditi “kemija”), se v Nubii zgodi brez, da se deležnika sploh srečata. Kar je online networking 100% (brez izgube časa).

.

  • tretja prednost pa je v tem, da je Nubia zasnovana tako, da imajo od njene udeležbe, korist vsi (pa, če to verjamete ali ne). Predstavljajte si, da morate sami zgraditi mrežo 50 (ali še več) spletnih strani, za katere pa morate še zagotoviti reden dotok vsebin, pokriti stroške hostanja (poskrbeti za backupe), voditi evidence, pa na koncu koncev, zgraditi sploh osnovo (dejansko postaviti spletne strani). Seveda je “v teoriji” možno. Navsezadnje smo tudi Nubio prvo leto gradili največ trije. A hec je v tem, da, verjeli ali ne, za vse, ki si želijo uspeha čez internet, to ni mogoče. Hkrati pa bi bil velik hudič, če bi spletni uspeh bil odvisen od tega, da zraven marketinga, moraš obvladati še izdelavo spletnih strani, nastavitve dns-jev, dobre plugine in vse živo. Seveda lahko vsak obvlada vse – samo … a ima čas, je to pametno in je to smisel ustvarjanja?