Spodaj, v detajle, razlagam pomen tematske sorodnosti pri pisanju SEO člankov.
Po poglavjih odgovarjam na tri vprašanja.
Hkrati pa dodajam še dva trika, da boste tudi sami čim boljši pri pripravi tematskih SEO člankov.
.
Zakaj je pomembno upoštevati tematsko sorodnost pri pisanju SEO vsebin?
.
Tisti, ki SEO jemljemo za resno taktiko našega nastopa na spletu, smo sigurno že vsi, naleteli na nasvete o tem, da se za pripravo SEO podpornih člankov, priporoča, da smo pozorni (zraven vsega ostalega) tudi na tematsko sorodnost vsebine (s tematiko na katero kaže povezava iz SEO podpornega članka).
V tem blog zapisu razlagam moj pogled na pomen tematske sorodnosti med SEO člankom in povezano money site vsebino. Sicer pa lahko drugod beremo, da se tudi za pripravo onsite SEO money site vsebin, vse bolj priporoča tematska obravnava napram osredotočenosti na posamezne ključne besede (npr.: Goodbye keyword optimization – welcome to age of topical optimization – SearchEngineLand in Topical SEO – Create supporting Articles – Fatrank).
Ker pač sam nimam nekih super kredibilnih testov o tem kako nek podporni SEO članek vpliva na SERP premike, če je tematsko soroden oz., če tematsko ni soroden s povezano vsebino (na katero linka), vam, tistim, ki mogoče še niste slišali, namignem, da na internetu celo obstaja orodje, ki izmeri ali je neka vsebina tematsko smiselno pokrita (nTopic.org), še najboljši (meni) test pomena tematske sorodnosti podpornih SEO člankov, pa sem našel pri Matt Diggityju v članku How to boost your PBN with topical relevance.
Na podobno temo (pomena tematske sorodnosti) je Neil Patel objavil tudi njegovo raziskavo – We analyzed 203.900 data points to answer the question: Does keywords matter?
btw: seveda ima lahko vsak na pomen tematske sorodnosti dveh vsebin, super različne poglede, a meni se zdi nekako logično, da povratna povezava, ki kaže iz nekega SEO članka npr. mesnice Fingušt iz Pragerskega, na članek, ki govori o izdelavi izolacijskih fasad, verjetno ni smiselna in posledično nima takšne (če sploh kakšne) moči, kot, če sta med seboj povezani dve tematsko sorodni vsebini oz. članka.
Zato se vse SEO podporne članke (in tudi moneysite vsebine) sam trudim pisati tematsko smiselne.
.
Kako napisati perfekten tematsko soroden SEO članek?
.
Za vse nas, ki smo sprejeli, da je tematska sorodnost (po tuje topical relevancy) pomembna, je seveda glavno vprašanje kaj je tematska sorodnost SEO članka in kako tak članek napisati.
Mojemu razmišljanju o tem kaj je tematska sorodnost nekega prispevka, je to, da v bistvu, iz vidika čimboljšega rangiranja spletne strani v Googlu, niti malo ni pomembno, kaj MI MISLIMO, da je tematska sorodnost SEO članka, ampak, da je pomembno ali Google za napisano vsebino misli, da je tematsko sorodna.
.
Dam primer:
.
- če mi mislimo, da bomo npr. o pohištvu napisali tematsko smiselen prispevek, tako, da bomo “kar iz glave ” uporabljali v tekstu besede, ki sodijo k pohištvu (omare, kuhinja, dnevne sobe, itd…), še to ne pomeni nujno, da smo zadeli tematsko sorodnost tudi tako kot jo razume Google
.
Zato SEO stroka (na linkih zgoraj in tudi drugod), svetuje, da pisanje SEO članka začnete tako, da raziščete katere besede Google hkrati povezuje z vam pomembno besedo.
.
Eno takšno, hitro, poceni in free orodje za to je, kot vemo, Keyword Shitter:….
.
Primer za iskanje tematsko sorodnih besed za “pohištvo”, vidite na spodnji sliki:
.
.
Ena najbolj enostavnih metod za pisanje tematsko sorodnih SEO člankov
(ki pa jo spregleda sigurno čez 90% SEO piscev)
.
Razmislite o tem…
.
Če vemo, da ni pomembno kaj si MI mislimo, da je tematsko sorodno napisan podporni SEO članek, ampak kaj o tem meni Google, je edino logično, da na Googlu tudi pogledamo kaj so tematsko povezane vsebine.
Če tematska smiselnost (v onsite SEO moneysite člankih) in tematska sorodnost v SEO podpornih člankih, resnično sta pomembna, potem je logično, da Google na svoja prva mesta ŽE UVRŠČA tematsko smiselne in povezane vsebine.
Zato je najlažja pot, da odkrijete kako napisati tematsko smiselno vsebino (v očeh Googla) preprosto ta, da v incognito pogledate, katere besede (in kakšna vrsta vsebine) se nahaja na vam pomembno besedo, med top 5.
.
Nadaljujem primer s pohištvom…
.
.
Bonus trik za pisanje tematsko sorodnih SEO člankov
.
Do te točke verjetno, več ali manj vsi SEO mojstri, “nekako” tolčemo po tematski sorodnosti. Prepričan sem.
.
Obstaja pa še nadaljevanje zgodbice…
Preberite spodnje….
.
Če hočemo res napisati tematsko smiselen SEO članek (vseeno ali za moneysite ali kot podporca), razmislimo še o naslednjem:
.
Vsako SEO vsebino, vemo, da je pametno “razbiti” na več poglavij.
Eno je že iz vidika berljivosti (več poglavij pač zagotavlja, da dobijo bralci percepcijo, da vsebine ni preveč), če pa smo z naslovi poglavij zadeli še z marketinško privlačnostjo, pa to pomaga k večji zadržanosti bralcev na vsebini, posledično pa to tudi k SEU.
.
Nekateri zato tudi za naslove poglavij uporabimo besede, ki jih sugerira Google (ali Keywordshitter ali katero drugo orodje).
.
Če pa želite biti ekstra tematsko smiselni, pa tudi ključnim besedam, ki ste jih uporabili za naslove poglavij, poiščite tematsko sorodna iskanja. In v tistem poglavju uporabite te besede.
.
Nadaljujem primer…
.
Če smo zgoraj odkrili, da je besedi “pohištvo” tematsko sorodna beseda “kuhinje”, naredimo v vsebini o pohištvu eno poglavje o kuhinjah, v njem pa najmanj v 300 besedah, uporabimo tematsko sorodne besede kuhinjam (ki jih spet poiščemo na prvi strani Googla v incognito ali pa s Keywordshitterjem ali čem podobnim).
.
Eno rahlo razkritje…..
.
Tako sem sam pred kratkim spisal enega izmed SEO podporcev in se je revež znašel (na čisto novem blogu), na drugem mestu, na prvi strani. Na 3 besedno zvezo.
.
Kaj o tematski sorodnosti za potrebe SEO pravi stroka?
.
Pri SEO-tu je hudič, ker lahko vsi mi, štirinajst dni skupaj, debatiramo o tem kdo in kaj sploh je stroka.
.
Za SEO guruja se itak razglaša že vsak, ki nam želi prodati kak backlink ali pa rangiranje za enih par besed, da pa o SEO sceni, ki se reklamira čez plačljive oglase, niti ne govorim.
Sam sem na začetku svoje SEO kariere verjel vsem.
Zdaj vem, da je to zato, ker sem želel verjeti. In, ker sem nujno potreboval uspeh. Tako kot verjetno vsi, ki se tega posla gremo.
.
Danes zelo skrbno in redno “čistim” guruje, katerih SEO mnenja štejem za relevantna in tehtna.
Zato vam tu napišem 3, za katere preprosto vem, da vedo kaj govorijo:
.
- Webris – Using topical research for explosive SEO growth
- Matt Diggity – How to get unstock by establishing topic relevance
- GotchSEO – How to use Majestic SEO’s trust flow metrics
.
Video na temo tega kako priti do tematik za vsebinski marketing in SEO tako, da vsebine vključujejo SEO topical research, je Webris objavil tudi na Youtubu:
.