Trije največji izzivi pri gradnji povratnih povezav

Objavljeno v Blog | 0

Preden grem direktno na razlago zame treh največjih izzivov pri gradnji povratnih povezav, si prosim PREBERITE SPODNJI STAVEK:

.

NAJVEČJI IZZIVI ZA KAKOVOSTNO GRADNJO POVRATNIH POVEZAV,
NE IZHAJAJO IZ VPRAŠANJ KAKO JIH GRADITI,
AMPAK IZ ČLOVEKA  – ALI SMO IZ PRAVEGA TESTA ZA TO.

.

Čeprav se vam, po vsej verjetnosti, spodnje 3 ovire, ne bodo zdele nič posebnega in v bistvu nepomembne, boste TISTI, KI SI BOSTE VZELI ČAS ZA TA PRISPEVEK, spoznali, da ovire za offsite SEO in povratne povezave sploh niso tehnične narave.

Garantiram, da se v spodnji vsebini skriva najmanj 90% razlogov zakaj spletnim mojstrom, pri gradnji povratnih povezav, ne uspe (vir: mojih skoraj 6 let gradnje povratnih povezav in opazovanje dela drugih). In: The ultimate Guide to offpage SEO – Neil Patel

.

**********

.

Spodnja slika je povzeta iz referenc na moji osebni spletni strani, gre pa za enega mojih, novejših offsite SEO projektov (iz katerega sem tudi prišel do zaključkov, ki jih opisujem v nadaljevanju).

.

povratne povezave
Slika prikazuje paket 5 besed, s katerimi sem na slovenskem trgu, prilezel med top 5.

.

Rezultat povratnih povezav na zgornji sliki, je verjetno všečen vsakemu.
In se ga verjetno, na svoji spletni strani, ne bi branil nihče. Je tako?

.

Če pa povem, da je za zgornji rezultat bilo potrebnih najmanj 90 kakovostnih (onsite SEO, vključno s pozornostjo na sinonime, long taile, optimizacijo slik, h2 poglavja, meta opise, youtube videe, itd…) člankov na mreži (ki jo je tudi treba postaviti, graditi, evidentirati in arhivirati), zraven tega pa še ena gora povratnih povezav iz socialnih omrežij, blog komentarji, objave v forumih, itd… in, da borba za te pozicije traja še naprej, pa si lahko spodaj preberete razloge, zakaj mislim, da bo marsikoga “potrebna disciplina” za to delo, sigurno minila.

Prva ovira pri gradnji povratnih povezav je disciplina.

Preberite si spodnje…

.

Zakaj disciplina “stolče” več kot 90% graditeljev povratnih povezav?

.

Razlog je v tem, da RANGIRANJE INTERNETNE STRANI MED TOP 5, niti približno, NI LAHKO.

.

Kdorkoli vam prodaja jajca o tem, da to ni nič težkega (in posledično ponudi neko “poceni” rešitev za dobre rankinge), sodi med enega izmed naslednjih tri:

.

  • ali lovi hiter denar ali
  • vas želi rangirati na lahke besede
  • ali pa mu preprosto manjka izkušenj, na več besedah.

.

Seveda je lahko rangirati na long taile (če smo dobri v onsite SEO).
Lahko je rangirati tudi na besedo, ki je nihče, razen mi, ne vtipka v Google.

Čisto druga zgodba pa je, ko se je treba boriti na težkih besedah.

Delo je težko (kar pa ne pomeni, da se ga sploh ne splača lotiti).
Saj vemo….

.

povratne povezave

.

Hint: takšnega, ki vam obljublja (poceni in hitro) rešitev rangiranja na težke, generične besede, povabite, da vam rangira spletno stran med top 5 v Sloveniji, recimo na besede okna, vrata, pohištvo, vzmetnice. Ali pa v tujini na besede “casino”, “loans”, “viagra”, “garcinia cambogia” (1 mio iskanj), itd…

Finta je v tem, da je na težke ključne besede, RANGIRATI TEŽKO.
(p.s.: kdor to ve, mu je jasno, da nekih poceni backlinkov ne bo kupoval zato, da bo rangiral višje – ker je to preprosto metanje denarja skozi okno).

Ponudba poceni povratnih povezav cilja na tiste, ki sklepajo, da na dobre pozicije spletne strani, vpliva količina zgrajenih seo povezav.
Češ, več jih kupim, višje bom rangiral.

Čeprav vem, da se ogromno mojim sogovornikom zdi, da je disciplina (pri čemerkoli) en tak, čisto “prodajni” in brez vezni termin o katerem lahko vsak pove vse in imamo hkrati vsi vse prav, vam hkrati direktno povem, da je discplina zdaleč prvi in zdaleč najbolj odločujoč faktor pri tem ali bo nekdo spletno stran rangiral med top 5 ali ne.

Vsi (verjetno celo res čisto vsi), na začetku mislimo, da, če pa je res “problem” samo v disciplini, da potem pa gradnja povratnih povezav ni težka.
In, da bomo tudi sami med top 5.

.

koristne povezave

.

Za hiter test potrebne discipline pri gradnji povratnih povezav, si odgovorite na spodnja vprašanja:

.

  • kaj se bo dogajalo v vaši glavi, če recimo med gradnjo povratnih povezav, ugotovite, da vaša konkurenca gradi povratne seo povezave, vsak dan?

.

  • kaj se bo zgodilo z vami, če recimo ugotovite, da je neka ključna beseda, core beseda vaši konkurenci. In na njej ne bodo odnehali nikoli, ker je ta beseda pač sestavni del njihovega spletnega nastopa? Tudi, ko in, če konkurenco prehitite, bo ta po vsej verjetnosti, poiskala dodatno pomoč, da pridobi pozicijo nazaj.

.

  • kaj bo z vašo voljo, trmo, motivacijo ali disciplino, če tekom gradnje povratnih povezav ugotovite, da vaša konkurenca najema seo agencije (domače ali pa celo tuje)?

.

  • kaj bo z vašo disciplino, če bodo rezultati povratnih povezav v SERP-u pokazali, da greste dol, namesto gor?

.

Nseo povezaveajboljši možen nasvet, ki sem ga kadarkoli prejel za gradnjo povratnih povezav in, da SE NAUČITE KAKO ZELO ODLOČUJOČA JE DISCIPLINA, je, da kljub vsemu prebranemu (tu in drugod) in kljub vsem mrežam in ne vem kakšnim taktikam ste že pridruženi, IZBERETE ENO TEŽKO, KLJUČNO BESEDO in z njo poskušate rangirati med top 5, sami.

.

Zagotavljam vam, da boste gledali drugače najmanj:

.

  • na potreben čas za SERP premike
  • na kakovost povratnih povezav (še posebej, če boste za eno besedo potrebovali 3 povratne povezave, za drugo pa 90)
  • na hitrost gradnje povratnih povezav

.

Zakaj, kljub temu, da tudi sam ponujam offsite SEO (mentorstvo), govorim o tem, da gradnja povratnih povezav, ni lahka stvar?

.

Prvič:

  • ker nimam sam niti približne želje nekomu rangirati spletne strani, če tudi on ne misli prispevati svojega dela (pa s tem ne mislim denarja, ampak prej truda in zavezanosti k doseganju ciljev, želje po znanju ter navez, ki jih ima naročnik npr. s svojimi poslovnimi partnerji in dobavitelji (kjer bi lahko dobil najmočnejše povratne povezave (na najlažji način))).

Drugič:

  • ker, če naročnik ne razume, da je ključno za uspeh, zgornje (če torej ne gradi (tudi) sam povratnih povezav), ne bo nikoli vedel kaj pomeni vztrajati trmasto do konca, dokler ni med top 5 (tudi v dnevih, ko SERP kljub gradnji,  leze navzdol…)

“Golega” naročnika storitve gradnje povratnih povezav največkrat ne zanima nič drugega kot rezultat.
In ocenjuje, da je njegov prispevek, itak izražen v denarju. A “gola gradnja povratnih povezav” je vse drugo, kot to, da nekomu plačamo za povratne povezave. Je gradnja odnosov.

.

Izguba fokusa pri gradnji SEO povezav

.

internetne povezaveLjudje smo zelo zanimiva bitja.
Ko se dokopljemo do nekega novega spoznanja, ki lahko naš posel prestavi za par stopničk višje, si naložimo toliko dela, da ga preprosto vsega ne zmoremo.

Moja izkušnja:

Sam se spomnim, da sem svojo prvo, meni pomembno ključno besedo, dvigoval 2 leti (in jo občasno dvigujem še danes). Pa mi tega verjetno itak nihče ne verjame.

Poskušal sem vse. Blog komentarje (na odkriti in skriti način), spletne direktorije, forume, social bookmarking, slike, video, celo v avdio file sem podtaknil povratne povezave,… Članki, PR, gostujoči članki, mreža, ni da ni. 

To, da sem se trudil 2 leti (in mi danes beseda niti ni več pomembna), mi sploh ni žal.
Če ne drugo, vsaj vem kaj pomeni poskušati VSE. In kaj pomeni vztrajati.

Ti dve leti sta zame edina prava iztočnica, da sem naslednjo besedo (skupaj z mojim kolegom), poskušal spraviti med top 5, v krajšem času.

.

Hint: Kdor nima izmerjenega potrebnega časa, za dvigovanje svoje prve ključne besede, ne more na drugi besedi, nikoli časa izboljšati (evidentirajte čas gradnje).

.

Druga beseda se je znašla med top 5 (celo na prvem mestu) v štirih mesecih.
Poskušal sem spet vse, samo delala sva 2.

.

Tretji izziv ni bil več spraviti med top 5, novo besedo v še krajšem času.

Pri svojem tretjem dvigovanju, nisem dvigoval več ene besede, ampak 5 hkrati. Tudi to je šlo (v cca. pol leta).

.
Četrti poskus (takrat sem že imel precej strank na onsite SEO mentoriranju), je bilo dvigovanje 20 besed hkrati.
Spet sva delala v ekipi 2, v pol leta pa sva med top 5, pripeljala čez 30 besed.

.

Kaj me je moja gradnja povratnih SEO povezav naučila?

.

Da je napredek pri gradnji SEO povezav mogoč (tako kot pri vsaki drugi stvari).
Samo treba je vedeti, da je začetek najtežji.

In, če se začetke evidentira, so vsi ostali koraki, lahko hitrejši.

.

seo pozicija

.

************

.

Večina ljudi si že na začetku naloži preveč ključnih besed.
.
Ki jih itak pozabi evidentirati (če jih sploh), se ne spomni kolikokrat so za posamezno besedo zgradili povezavo (npr. na teden), kakšen je sploh tip povezave (image, pdf, contekstual, sidewide, footer), kakšen je anchor povezave (če je povezava kontekstualna, itd…)
In potem samo gledajo rezultat v SERP-u (ki pa itak ne leze nikamor ali pa kvečjemu navzdol).

..

Hint: priporočam, da začnete s paketom do največ 5 besed. Vzemite dve do tri srednje težke in dve super težki. Medtem, ko boste serp premike opažali na srednje težkih, boste super težkim, samo nabirali volumen. Premiki pa bodo že prišli, ko bo volumen povratnih povezav, večji.

Vmes pa boste lepo ugotovili ali ste za gradnjo povratnih povezav, sploh iz pravega testa.

..

Povratne povezave in zanemarjanje white hat metod

.

Celo največji black hat SEO mojstri (ki delujejo na angl. in .com trgu) vam bodo povedali, da je white hat pri gradnji povratnih povezav, nujen.

Hec je v tem, da Google ves čas, evolvira.
Če danes še ne zna (čeprav že zna precej) ločiti prav vseh nenaravnih povezav od naravnih, jih nekoč bo.
Celo skopirano sliko (ki jo lahko SEO optimiziramo v nulo), zna “prebrati”, da ni original.

Zato vam bo vsak resen SEO mojster povedal, da white hat metod za rangiranje internetne strani, nima smisla zanemarjati.

Večina black SEO-tov (ki imajo danes SEO agencije po čez 30 ljudi), pa vam bo itak povedala, da so v svojih štartih bili čisto črni (GotchSEO, Webris.org, Charles Floate, Matt Diggity, itd…)

In, da si zdaj lahko privoščijo, da so pri svojem delu vse bolj beli.

Bele metode so dovoljene in ne glede na to kako dober je Google v kateremkoli trenutku, je logično, da bodo te upoštevane v prihodnosti samo še vedno bolj. Črne pa vedno manj. Pač kot se Google razvija.

Isto kot je bilo pred leti lahko rangirati že s črnim onsite SEO-m (recimo keyword stuffingom), isto velja za povratne povezave in offsite SEO. Vedno večjo težo imajo bele metode (in vedno več črnih Google natančno prepozna).

Čeprav bele metode (npr. klasični email outreach, vir: The link builders guide to email outreach – QuickSprout) trajajo celo večnost, jih vključite v svoj SEO nastop.
Če ne drugo, nas to nauči razlike med belimi in črnimi metodami.

 

Zaključek (za dobre rezultate pri gradnji povratnih povezav)

.

Tisti, ki ste si prebrali moj prvi blog zapis (na tem blogu), ste lahko videli, da je “v teoriji” mogoče prvo stran Googla, po horizontali, napadati z več različnimi besedami (to pišem zato, ker boste sigurno na svoji poti srečali “svetovalce”, ki vam bodo rekli, da je bolje, da imate za vsako težko ključno besedo, svojo spletno stran).

Na zgornji sliki je prikazan rezultat ene spletne strani, ki je v štirih mesecih in pol, z vsemi izbranimi, petimi težkimi, (generičnimi) besedami prilezla med top 5, ob njenem dvigovanju pa sem prišel do ugotovitve, da so za takšen rezultat, predvsem pomembne zgornje 3 stvari (disciplina, fokus in white hat). Seveda ob predpogoju, da vemo kaj pomenijo in kako se gradijo kakovostne seo povezave.

 

Kakovost povratnih povezav je ključna.
K temu pa vam bo verjetno pomagalo še:

How to get High quality backlinks (without guest posting) – Backlinko
7 ways to get quality backlinks – ShoutMeLoud

.

kako priti na google

 

Trije največji izzivi pri gradnji povratnih povezav
Rate this post
Follow Matija:

Mož, ki preprosto že predolgo brca po onsite in offsite SEO sceni. Še dobro, da imam družino in tek. Vse svoje najnovejše pogruntavščine iz offsite SEO delim tudi v lušni, majhni in zaprti skupini na Facebook-u.