Dvigovanje pozicije spletne strani na težko ključno besedo

Objavljeno v Case studies

Spodaj prikazan primer prikazuje podatke o spletni strani, katere začetna pozicija spletne strani v Googlu, je bila 22. mesto, težavnost same ključne besede pa 34:

.

Podatki o spletni strani in ključni besedi:

.

  • Težavnost ključne besede (SEO difficulty), KW finder = 34 (btw: link je aff)
  • Slo trg
  • Iskalni volumen 480
  • CPC strošek 0,27$
  • PPC konkurenca (68) na lestvici od 1 do 100

.

Slika stanja pred dvigovanjem pozicije spletne strani:

.

.

Datum prvega backlinka: 4.9.2017
Datum dosežene pozicije: 13.11.2017

.

Pozicija spletne strani

.

Dinamika gradnje povratnih SEO povezav je vidna iz spodnje slike, vrste povratnih povezav pa so opisane spodaj:

.

  • 4 vpisi v bio profile
  • 6 blog komentarjev (v enem dnevu)
  • ena money site povratna povezava
  • 10 povratnih povezav iz mreže
  • 2 testna backlinka iz OneTab in Gdrive

.

.

2 uporabni stvari, ki jih upoštevajte pri izboljševanju pozicij vaših spletnih strani – iz tega primera

.

.
Preden se lotite dvigovanja pozicije spletne strani, si izračunajte vrednost investicije (stroški vs. pričakovan izplen).

.

Partner je že krepko pred glavno sezono (6 mesecev) vedel, da dvigovanje pozicije spletne strani, vzame čas. Partner si je tudi pred dvigovanjem ključne besede, natančno izračunal ali se mu SEO splača.

Uporabno: pred dvigovanjem si izračunajte ali se vam SEO splača in kampanjo dvigovanja pozicije spletne strani, začnite najmanj 6 mesecev pred datumom, ko želite s spletno stranjo biti na prvi strani Googla.

.

Kako dvigovati pozicijo spletne strani, ko Google pokaže drug url, namesto našega ciljnega?

.

Ker se partnerjeva glavna sezona začne s spomladanskimi meseci, je pripravljen investirati 6 mesečni boj za pozicije med top 3.
Malenkost, vredna omembe iz tega primera, je ta, da je stran najprej (pred začetkom dvigovanja pozicije spletne strani), rangirala na želeno ključno besedo z drugim url-jem in vsebino, kot smo jo pripravili za dvigovanje.

Konkretno: spletna stran je na izbrano ključno besedo rangirala z enim izmed blog zapisov, partnerjev cilj pa je bil, da spletna stran rangira na prvih pozicijah Googla, s home page stranjo (ki smo jo predhodno “v nulo” onsite seo optimizirali).

Uporabno: če SERP kaže drugačen url in drugo vsebino, kot tisto, s katero želite pozicionirati vašo spletno stran, GRADITE POVRATNE POVEZAVE ZA OBA URL-JA.

Google bo sam, čez čas, pokapiral kateri url je bolj tematsko relevaten za želeno ključno besedo, od takrat naprej pa gradite backlinke samo za ciljani url.

.

Anchorji naj bodo zdrava mešanica brand imena, ključne besede, sinonimov in long tailov. Nobenega razloga pa ni, da anchor ponavljate. Aktualno listo primerov achorjev si lahko potegnete dol tukaj.

.

Btw: zgodba z dvigovanjem pozicije spletne strani za to ključno besedo, ni še niti približno končana, sem pa jo objavil zato, ker veliko ljudi v dveh mesecih gradnje (po nobenem premiku) preprosto odneha ali pa se mu več ne da – poglejte zgoraj zelo dolgo, zeleno ravno črto – ki kaže kako se pozicija spletne strani, v bistvu skoraj 60 dni ni premaknila, nikamor.