Za prvi primer Case study-jev, ki jih imam namen v prihodnosti prikazovati na Nubii, sem se odločil pokomentirati eno spletno stran, ki je svoj pohod na Google, štartala iz čiste nule. Pred dobrega pol leta.
.
Pred pol leta za to spletno stran, še ni obstajala niti domena, offsite pa, kot vidite iz spodnje slike, se je začel graditi šele koncem julija (prva zgrajena povratna povezava je bila 20.7.2017).
.
.
Spletna stran je zelo nišna (branža in keywordi ostajajo skriti).
.
Beseda pred gradnjo povratnih povezav
.
Spletna stran se nahaja v branži, ki jo na prvih Googlovih pozicijah, zasedajo sami znani (slo) igralci.
Ena izmed trenutno top 5 domen na Googlu ima celo v domeni exact match keyword, prvo in peto pozicijo pa zasedata igralca, katerih offsite SEO playerja sta v Sloveniji, oba zelo poznana (se pravi, da bo boj med top 5, hud).
Poziciji 3 pripadajo zapisi na enem izmed slovenskih forumov (med over net), kjer pač debatirajo o produktih iz te niše.
Sam keyword ima na slo trgu okrog 800 iskanj na mesec.
.
Ta primer prikazujem zato, ker želim pokazati kakšni so lahko začetki premikanja spletne strani proti vrhu Googla, če tudi je internetna stran čisto nova (metrike PA in DA 1 in 1). Še posebej zato, ker boste našli precej SEO študij in debat, ki se o tem, kdaj začeti z gradnjo backlinkov na novih spletnih straneh, zelo razlikujejo. Npr.: How to build backlinks when you have a brand new site and no money – Neil Patel.
.
Pred gradnjo povratnih povezav, je bilo treba seveda internetno stran, najprej postaviti in SEO onsite optimizirati (o tem tukaj ne bom, ker imam za to, na svojem osebnem blogu, več kot preveč vsebin: Onsite SEO tečaj za začetnike in SEO optimizacija, ki dejansko deluje.
Vse skupaj (vključno z onsite SEO mentorstvom, vnosom produktov in vnosom prvih onsite SEO blog zapisov) je trajalo cca. 6. mesecev.
Nato se je začela gradnja povratnih povezav.
Priporočam: Trije največji izzivi pri gradnji povratnih povezav
.
Sama gradnja povratnih povezav
.
Glede na to, da imam vpogled v res veliko število pristopov h gradnji povratnih povezav (zato tudi ta rubrika, da boste isti vpogled imeli tudi spremljevalci Nubie), sem bil pri tem primeru, najprej pozoren na količino povratnih povezav.
Teh je, v obdobju od 20.7. do 30.8 bilo 18.
Dinamiko njihove gradnje (z logično, zakritimi url-ji povezav) vidite na spodnji sliki:
.
.
Od teh povezav je bilo:
.
- 5 forumskih
- 2 iz socialnih omrežij
- 8 iz spletnih imenikov
- 1 iz money site strani
- 3 iz mreže
.
Premik v SERp-u, kot vidite, je iz 94. na 24. mesto.
Po eni strani, je tak premik, za spletno stran, ki začenja iz nule, zelo lep, je pa tudi res, da so premiki na začetku gradnje povratnih povezav, ponavadi večji in bolj intenzivni, pravi boj (za top 5) pozicije, pa se ponavadi začne pozneje (ko npr. naša internetna stran obtiči na drugi strani za 3 mesece).
.
Priporočam:
Site stuck on 2nd page on Google – how can it improve? – Moz
How I took my client from position 29 to 2 in one week – Semrush
.
Kje vidim razliko od podobnih spletnih strani
(na katerih pa ni takšnih premikov)?
.
Četudi spodnje ni garancija za podobne premike katerekoli strani, sem pri tej spletni strani (in gradnji povratnih povezav) opazil:
.
- da je spletna stran onsite SEO zelo dobro optimizirana (topical relevancy menijev, silo struktura, priporočam: 7 illustrations of how topical links impact rankings (in theory and practice – Moz) in, da
- gradnja začetnih povratnih povezav vključuje socialna omrežja in forume (t.i. lahke povratne povezave oz. social fortress). Kar precej začetnikov pri offsite SEO zanemari.