Idealna slika povezave spletne strani in podpornega bloga (SILO)

Objavljeno v Blog | 0

Če dam ob stran onsite SEO, kjer vas večina spremljevalcev Nubie, itak dobro ve, kaj vse je treba upoštevati za to, da se vsebina uvrsti višje v Googlu, hočem s spodnjo sliko pokazati kako naj izgleda ENA naveza na relaciji money site vsebina – podporni blog z namenom, da ključna beseda na money site, leze navzgor (pri čemer verjetno ni treba posebej poudarjati, da več kot je teh navez…..).

 

Tuja  (in pa tudi SLO) SEO stroka že dolgo več ne verjame, da je v količini povratnih povezav vsa umetnost dvigovanja pozicij.
Povezave morajo biti (tudi kakovostne), iz vidika kakovosti, pa SEO mojstri, govorijo (tudi) o dveh zadevah:

.

.

Predstavljajte si naslednjo situacijo……

.

Imamo spletno stran o klobasah, z njo pa bi radi rangirali s težko ključno besedo, npr. streha.

.

Po “zelo starem SEO”, bi teoretično lahko tudi s spletno stranjo o klobasah, rangirali visoko na ključno besedo streha.
Če bi na zapis o strehi, redno streljali z zapisi o strehi, iz vseh mogočih topov, bi “klobasna spletna stran” sigurno pokukala na prvi strani Googla. Se pa (verjetno) na njej ne bi obdržala, še manj pa bi uspešno konkurirala resničnim spletnim stranem o strehah, med top 5.

.

Zakaj?

.

Ker na bojišču med top 5 in top 3, (posredno) odloča tudi CTR.
.
Naš CTR na spletni strani o klobasah, na besedo streha, bi pa bil po vsej verjetnosti porazen.
Če pa že ne bi bil porazen CTR, bi pa bil porazen podatek o zadržanosti na spletni strani (ali pa bounce ali nekaj tretjega).

.

Po “kmečki logiki” se vprašajmo: “Kaj in koliko ena stran (o klobasah) ve o strehah (z enim blog zapisom)…..? ”
In je zgodba jasna.

.

Da si pot med top pozicije olajšamo, SEO stroka svetuje tako:

.

  • na money site strani naredimo več, min. pa vsaj 4 vsebine na želeno ključno besedo:

.

spletna stran povezave

  • za en podporni blog naredimo vsaj 4 zapise na ciljano tematiko na :

.

.

  • nato pa vse to samo med seboj, PRAVILNO POVEŽEMO (povezave gradimo sproti, kot nastaja vseh osem vsebin).
    Če eno vsebino delamo na teden, bo vse skupaj nastalo v osmih tednih (oz. hitreje niti nima smisla graditi).

.

Prikazana naveza med stranjo, ki ima več zapisov o neki tematiki (čeprav money site govori o čisto tretji zadevi) ter stranjo, na kateri je zgrajena povratna povezava (in ima prav tako več zapisov o tej isti tematiki), deluje bolj kredibilno.

.

Kako povežemo money site zapise in podporce?

.

.

SEO stroka zgornjo sliko poimenuje SILO:

.

 

p.s.:

  • prikazano niti slučajno ni črna SEO metoda (če podporni blog tretiramo enako kot money site)
  • prikazano ne nujno pohitri SERP premike
  • prikazano naj bo smer kako gradite svojo mrežo na dolgi rok – če vas seveda veseli gradnja mreže in, če imate za to resurse
Follow Matija:
Mož, ki preprosto že predolgo brcam po onsite in offsite SEO sceni. Še dobro, da imam družino in tek. Vse svoje najnovejše pogruntavščine iz offsite SEO poskušam deliti tudi na LinkedIn-u, a iskreno zapisano nerad (ker je to tematika, ki ne pritegne ravno široke publike).