4 odgovori na vprašanja v zvezi s seo članki (ki si jih postavi vsak iskalec in pisec seo člankov)

Objavljeno v Blog | 0

Za tiste, ki vas zanimajo seo članki, je spodaj objavljenih nekaj najbolj popularnih vprašanj v zvezi z njimi in pa tudi odgovori na najpogostejša vprašanja v zvezi z njimi.

.

V glavnem pa, kot verjetno veste, so seo članki namenjeni offsite seo optimiziranju spletne strani (ki je druga polovica celotne storitve SEO optimiziranja spletnih strani). Seo članke se uporablja v mrežah za gradnjo povratnih povezav, kot guest posting članke na spletnih straneh DRUGIH, pr članke v spletnih medijih in pa kot članke na LASTNIH spletnih straneh.

.

Za vsak primer, je spodaj najprej odgovor na to kaj SEO članki SO in, še posebej, kaj SEO članki (več) niso…..
Če vam je ta zgodba znana, jo preprosto preskočite….

.

Kaj so seo članki?

.

Niti ne tako zelo dolgo časa nazaj je v svetu offsite seo optimiziranja spletnih strani, veljalo, da si z zelo preprosto napisanimi in hitrimi seo članki, lahko zelo izboljšamo pozicije naše spletne strani na posamezne ključne besede. Napisal si cca. 300 besed besedila, optimiziranega na neko ključno besedo, poskrbel, da yoast v celoti zeleno sveti, dodal svoj backlink nekje na vrhu članka, za preventivo dodal še dva ali tri avtoritativne zunanje linke nekje v globini članka in članek objavil na neki spletni strani, do katere si si tako ali drugače, “priboril/izdelal/kupil” dostop.

.

Če si po tej logiki, vsak dan, objavil recimo en članek, je to zadoščalo, da je tvoja spletna stran, v roku dveh, treh (ali pač nekaj) mesecev, pokukala na prvi strani Googla. Seveda si ob tem še pazil na anchor text, dinamiko objav, smiselnost vsebine, glede na celotno spletno stran, kjer je tak članek bil objavljen, itd….

.

A Google se skozi čas, vedno bolj razvija…

.

Danes vedno več ljudi v svetu SEO optimizacije ugotavlja, da preprosti SEO članki in zgodbice, ne delujejo več. Razlog je pa preprosto v tem, da Google NE LOČUJE SEO ČLANKA (za potrebe offsite seo) od katerekoli druge napisane spletne vsebine, ker mora za njegova merila VSA SPLETNA VSEBINA, biti kakovostna.

.

Za to ima več kot dovolj orodij in vpogleda v VSAKO spletno stran in SEO spletni mojstri vam znajo povedati, da na kakovost pridobljenega backlinka, ne vpliva več samo to, da je PAČ ČLANEK napisan (in indeksiran), ampak tudi to kakšen ima obisk, branost, engagement, strukturo, tematiko in še in še, ta (in vsak) članek.

.

Zato je DANES in za prihodnost (ker bo Google v prihodnosti logično samo še vedno bolj pametnejši in ne vedno bolj nor) SEO ČLANEK zgolj KAKOVOSTNA SPLETNA VSEBINA, pa naj bo objavljena kjerkoli in s kakršnim koli že namenom.

.

Tisti “stari”, 300 words, napisani SEO članki, pa so danes že “passe”.

.

p.s.: ni nepomembno vedeti, da Google (in konkurenca) zelo hitijo proti voice searchu in naravnemu jeziku. Kar pomeni, da se je pri sestavljanju spletnih člankov, zelo pametno, usmeriti v pisanje NARAVNIH ČLANKOV. Zelo dobro je to opisano v članku How to write for SEO without sounding like you’re writing for SEO and why you should – Joyce Grace – Manage WP, kot dodatne informacije pa vam naj služi tudi spodnji video z naslovom How to write website content with good SEO – Internet Marketing Tutorials:

.

.

Če sklenem:

.

  • pisanje člankov za SEO samo za to, da članek podpira (s povratno povezavo) neko ključno besedo na drugem url-ju, NE DELUJE (več). Ali pišete KAKOVOSTNO VSEBINO za uporabnike ALI PA NIČ.

.

.

seo članki

 

.

Primer pisanja seo članka

.

Seveda pa to, kar sem napisal v prvem poglavju, NE POMENI, da SEO članke, morate pisati 300 let. 

.

S treningom in vajo, je KAKOVOSTEN SEO članek mogoče “spacati” skupaj recimo v eni ali dveh urah. Ob tem, da bo tak (podporni) članek rangiral visoko v Googlu, pritegoval promet, bo “naraven” in, če bo postavljen na solidni spletni strani, celo KONVERTIRAL.

.

Kako vseeno HITRO napišete KAKOVOSTEN SEO članek, ki sicer prvenstveno še vedno služi kot podporni članek?

.

Poglejte primer….

.

Recimo, da je ključna beseda, za katerega želim napisati kakovostno vsebino, “pisalne mize”.

.

Ključno besedo “pisalne mize” poknem v Google in orodje Keyword everywhere mi za to ključno besedo pokaže še “related keywords” (na sliki, na desni):

.

pisanje seo člankov iskanje besed

.

PRED ZAČETKOM pisanja članka, imam izbrano primarno ključno besedo (pisalne mize), dodatno pa bom v članku uporabljal besede, ki sem jih našel s Keyword everywhere….

.

POZOR: “Related keywords” besede uporabite za h2 poglavja v članku o pisalnih mizah. Pri čemer pa NE glejte na to, da bodo poglavja, “strojno SEO” exact enaka besedam, ampak poskušajte najdene besede uporabiti kot iztočnice za oblikovanje poglavij v obliki vprašanj, ki jih utegnejo imeti bralci, ki so v Google vtipkali ključno besedo “pisalne mize”.

.

Kako bi to zgledalo v praksi v primeru pisanja članka za SEO na kw = pisalne mize?

.

Ker je besedna zveza “pisalne mize” dokaj širok pojem, bo potrebna tudi široka obravnava tematike… Torej….

.

  • Naslov (h1) članka bi lahko recimo bil:

.

3 najpogostejša vprašanja, ki zanimajo bodoče kupce pisalnih miz

.

  • Poglavja (h2) v obliki naravno postavljenih vprašanj (za potrebe voice search), pa bi lahko bila:

.

Kdo so slovenski najbolj znani ponudniki pisalnih miz? V 100 besedah dolgem odgovoru bi bile predstavljene pisalne mize momax, pisalne mize jysk, pisalne mize lesnina in pisalne mize dipo. Vse te besede, kot vidite, so vzete iz zgornjega, rdečega okvirčka. S tem “ulovimo” related tematiko naše vsebine s ključno besedo.

.

Drugo poglavje v članku bi lahko bilo (h2): Ali se odločiti za tipsko pisalno mizo ali pisalno mizo po meri? Poglavje bi vsebovalo x stavkov o argumentih za in proti eni ali drugi izbiri. Poglavje bi lahko bilo dodatno opremljeno z zunanjimi viri (recimo linkom na dobrega izdelovalca pisalnih miz po meri in pa z linkom na dobrega prodajalca, poceni pisalnih miz tipske izvedbe). V mojem primeru, (ker ta članek ustvarjam TUDI z namenom, da zgradim kredibilno povezavo na enega izmed mojih partnerjev, ki cenovno ugodne pisalne mize dejansko prodaja), izkoriščam ta del tudi za to, da vidite kako je po “naravni poti” takšna povratna povezava vključena v besedilo.

.

Tretje poglavje o pisalnih mizah (ki bi vključevalo sinonime in tematsko sorodne izraze) bi lahko imelo naslov: Ali se odločiti za rabljeno pisalno mizo (npr. iz Bolhe)?

.

HINT: Sinonime, sorodne besede, ki jih najdete, uporabite še v SEO title-u (po yoast), v meta opisu in še nekajkrat po celotnem besedilu. Lahko ste prepričani, da ste na tak način 100% zadeli tematiko ključne besede. Če pa boste uporabljali NARAVNI JEZIK, pa ste tak članek, ne samo SEO spisali ustrezno, ampak ga pripravili tudi za voice search.

.

Pisanje za Voice search (ni) niti več tako zelo v “povojih”, ampak o tem pišejo že vsi “ta veliki”:

.

How to write content for voice search – Katie Walsh

Ok, Google: How do I optimize my site for voice search – Wordstream

We analyzed 10.000 google home results. Here’s what we learned about voice search SEO – Brian Dean

.

Dodaten primer spisanega seo članka je objavljen še v tem zapisu: Primer SEO članka za podporo in dvigovanje težkih ključnih besed

 

Kakšna je primerna cena za seo članke?

.

Cena pisanja seo člankov je pogosto, od ponudnika do ponudnika ZELO RAZLIČNA.

.

Iz moje izkušnje:

.

  • kadarkoli sem iskal profesionalnega blogerja, ti seo člankov pod 50€ ne ponujajo. Blog članke samozavestni blogerji (ki niti ne nujno pišejo po SEO pravilih), ampak imajo že uveljavljene bloge, ne pišejo za manj kot 50€. Je pa res, da ti blogerji to ceno ponujajo za onsite SEO, t.i. money site članke. In res je tudi, da ti blogerji, offsite seo članke (kar večina seo stroke razume pod izrazom “seo članki”), sploh ne pišejo.
  • offsite seo članke (tiste stare) lahko v Indiji in Pakistanu, dobite za cente. To so ponavadi Google translate zmazki, ki pa jih lovci na čimvečjo količino člankov, še vedno kupujejo. Offsite seo master članke (kjer pa bloger tak članek ne razlikuje od onsite seo članka), pa boste dobili za enak denar, kot onsite seo članke. To priporočam tudi sam: NE IŠČITE POCENI PISCEV, ker boste za malo denarja, dobili malo muzike. IŠČITE KAKOVOSTNE PISCE, pa raje naročite manj člankov.

.

Kje najdem pisce seo člankov?

.

V tujini si SEO scena z iskanjem seo piscev pomaga z upwork, fiverr in podobnimi portali. A je treba biti previden, da ne naletite na kakšnega “seo copy/paste pisca”, pa tudi, v vsakem primeru, ko najemate druge za pisanje besedil, IMEJTE SVOJE STANDARDE IN ZAHTEVE za pisanje, postavljene vnaprej.

V nasprotnem se vam lahko zgodi, da bo najeti seo pisec vam solil pamet, kako mora biti nekaj napisano, vi pa ga še zato plačate.

.

Moj predlog je, da se sami najprej dobro naučite in natrenirate pisati kakovostne seo članke. Ko pa vam to steče in, ko ugotovite, da vam pisanje člankov, prinaša rezultat, zmanjkuje pa vam časa, pa poiščite dodatno pomoč.

.

Za slovenske pisce, preprosto v Google vtipkajte “iščem seo pisca”, iz forumov in spletnih strani, ki jih najdete poberite nekaj emailov, direktno kontaktirajte pisce, med njimi pa izberite tistega, ki je odziven, ki ima reference in, ki ima za vas, sprejemljivo ceno.

.

Ne pozabiti tudi, da pisanje SEO člankov ni neka, od ostalega digitalnega marketinga, ločena zadeva, ki nima nobene veze z ostalim spletnim nastopom (npr. email marketingom, objavami na družabnih omrežjih, itd…). Nasprotno!!!

.

Seo članki oz. spletna vsebina mora “resonirati” (oddajati isto sporočilo različni publiki preko različnih spletnih kanalov), na vseh koncih. Zato ni narobe, če iščete še ostale storitve digitalnega marketinga, ne samo pisce seo člankov in vsebinske marketingaše, da poiščete firme in digitalne agencije, ki ponujajo zraven pisanja seo člankov, še ostale storitve spletnega nastopa. Sam, kot sem napisal, že na moji osebni spletni strani, sem zelo zadovoljen npr. s štajersko marketinško agencijo Novelus, s katero skupaj raziskujemo ne samo SEO, ampak tudi ostale digitalne kanale.

.

p.s.: saj ste opazili, da je ta članek seo podporni/moneysite/uporaben, pa še pisan, za mujo dušo, hkrati? Je tako? 🙂
Nastajal je, ne boste verjeli, ne več kot eno uro (1608 besed plus optimizacija, plus viri, plus backlinki, skratka vse…)

4 odgovori na vprašanja v zvezi s seo članki (ki si jih postavi vsak iskalec in pisec seo člankov)
4.5 (90%) 6 votes
Follow Matija:
Mož, ki preprosto že predolgo brcam po onsite in offsite SEO sceni. Še dobro, da imam družino in tek. Vse svoje najnovejše pogruntavščine iz offsite SEO poskušam deliti tudi na LinkedIn-u, a iskreno zapisano nerad (ker je to tematika, ki ne pritegne ravno široke publike).