Kako sta povezana anchor tekst & search intent

Objavljeno v Offsite SEO nasveti | 0

Ker sem o tem kaj je anchor tekst in kako uporabljati ustrezen anchor tekst pri optimizaciji spletnih strani, pisal, vključno s prikazom primerov, že dostikrat, naj tukaj samo na kratko ponovim: “anchor tekst je besedilo (tekst), ki se nahaja na spletni povezavi”. Podrobnosti o tem najdete na zgornjem linku.

V nadaljevanju pišem o tem kako sta povezana anchor tekst in search intent.

Že po naslovih poglavij v vsebini (na zgornji povezavi), boste videli, da sem v zgornjem članku upošteval vse smernice kako ustrezno SEO optimizirati spletno stran (targetiranje na ključno besedno zvezo “anchor tekst”), naslove poglavij po zaporedju (kaj je in zakaj je anchor tekst pomemben) in tudi surrounding tekst okrog anchorjev. Človek bi si mislil, da kaj več o anchor tekstih, ni za napisat 🤪.

A je.

Spodaj govorim o povezavi med anchor tekstom in search intentom, da pa ne gre za marketinški fluff, pa sem k vsebini prilepil tudi nekaj virov in mnenj drugih SEO strokovnjakov, ki (predvsem na tuji SEO sceni) o tem govorijo še bistveno bolj podrobno kot jaz.

Kakšna je povezava med anchor tekstom in search intentom

Anchor tekst in search intent bi naj, po mnenju SEO stroke, bila povezana tako, da bi naj najbolj optimalen anchor tekst bil tisti, ki iz vsebine, z jasno identificiranim iskalnim namenom (npr. info intent) linka na vsebino, ki ima enak intent (na linkani strani).

Ker pa to ne pomeni, da kar po defaultu linkate iz info vsebin na info vsebine, je SEO strokovno bolj utemeljena razlaga ta, da mora anchor tekst soditi v kontekst zgodbe.

Bolj natančno je to razloženo v nadaljevanju…

Charles Floate, SEO ekspert iz UK, v svojem blogu o link buildingu (vir) razlaga, da je treba na anchor tekste gledati v povezavi s kontekstom vsebine iz katere se linka na katero stran.

Za primer navaja vsebino, ki npr. govori o demenci.

Iz spletnega foruma, v katerem se udeleženci pogovarjajo predvsem o tem kako se boriti proti demenci, bi verjetno bil najbolj relevanten link z anchorjem na info vsebino, na vaši spletni strani, ki govori o načinih preprečevanja oz. borbe z demenco.

Na spletnem forumu, kjer se pogovarjajo o tem kako prepoznati demenco, pa bi verjetto bil relevanten anchor tekst in link tudi do zdravniških storitev, ki ponujajo metode za odkrivanje demence.

“Idealni ” anchor teksti bi zato tudi bili opremljeni “opisljivo” (descriptive, vir).

V zgoraj opisovanima primeroma bi lahko bil opisljiv anchor tekst za napotitev k zdravnikom npr. “seznam zdravnikov, ki se ukvarjajo z demenco”, anchor tekst za informativno vsebino o preprečevanju demence pa “možnosti preprečevanja demence”.

Kaj naredi anchor tekst pomemben za SEO

anchor tekst pomembnost za SEO

Anchor tekst za SEO optimizacijo naredijo pomembnega 4 sestavine (vir):

  • kontekst. Ta pove o čem govori link.
  • povezava. Ta poveže vsebino na url-ju na katerem je povezava z vsebino na url-ju na katerega povezava kaže.
  • relevantnost. Kontekstualna in tematska smiselnost povezanih vsebin.
  • kontekstualna relevantnost, ki je optimalna za “popolni” SEO izplen iz tako zgrajene povezave.

Večina SEO-tov s svojimi anchorji zadovoljuje bodisi kontekst, bodisi povezljivost dveh vsebin. Najmanjkrat, kar je razvidno iz backlink portfeljev spletnih strani, kjer so najbolj pogosti anchorji navedeni v Google Search konzoli, se za anchor tekste uporabljajo descriptive (opisljivi) anchorji. Google posledično težko, preko anchorja ugotovi širši kontekst polinkane vsebine.

Uporaben tekst na temo ustreznih anchorjev in z njimi povezanih search intentov najdete tudi v anchor text best practices for Google.

Ostale SEO vsebine tukaj.

Dodaten video: