Primer SEO članka za podporo in dvigovanje težkih ključnih besed

Objavljeno v Blog

Spodaj je prikazan primer SEO članka iz ene od tujih spletnih strani (zato, da ne boste samo iz mojih primerov brali kaj je pomembno za dober SEO podporni članek, ampak, da boste videli, da tudi druge spletne strani, delajo podobno).

S številkami, sem na primeru, označil točke, ki jih je pomembno upoštevati pri pisanju SEO člankov.

Ne spreglejte pa tudi, da se spodnji članek monetizira z Google Adsense reklamo (verjetno pa še z objavo članka kot PR objave in pa tudi s prodajo backlinka).

.

Spodaj najprej slikovni primer SEO članka, pod sliko pa še razlaga vseh petih točk:

.

primer seo članka

.

Razlaga točk:

.

1 – Headline (naslov) je pisan na long tail. Nobenega pametnega razloga ni, da si naslov izmislimo iz glave in, da ga ne bi pisali na long tail. Navsezadnje želimo tudi za SEO članke, da obiskovalci na njih pridejo (jih torej najdejo), če ne drugo, že zato, ker bo mogoče kak obiskovalec kliknil na reklamo (kar pomeni zaslužek), hkrati pa je povratna povezava na podpornem seo članku bolj močna, če pripelje “real traffic”, kot pa nič ali fake (dodatna info: The importance of backlinks – Webconfs)
Vredno opaziti: Catchy, privlačen naslov (Ali dizajn v pisarni res vpliva na produktivnost?)

.

2 – Besedilo teksta je v celoti onsite SEO optimizirano (najmanj 300 besed, prvi odstavek vsebuje long tail (premetanko), keyword density je med 0,5% in 2%, uporabljen je bulleting, dodana je slika z alt tagom in nadomestnim besedilom iz long taila, itd…) – celoten onsite SEO vodnik, sem spisal, na povezavi.
Rezerva: manjka video iz YouTuba

.

3 – PRVI LINK (link postavljen najvišje v besedilu) kaže na težko besedo, ki jo ta primer SEO članka, dviguje. Iz anchor teksta se iz letala vidi katera ključna beseda je avtorju (verjetno SEO-tu) pomembna. Vroče priporočam: Razlika med anchor tekst “podtaknjencem” in naravnim povabilom na neko spletno stran.

.

4 – Link na zunanjo, avtoritativno spletno stran (po Mozu). V Googlovih očeh veljajo za bolj avtoritativne spletne strani, tiste internetne strani, ki imajo končnice edu, gov, org. Zunanji link, konkretno v tem primeru SEO članka, pelje na edu spletno stran.
Vredno za zapomniti: manj je linkov (eksternih plus internih), večjo  moč ima vsak od njih. Vseh linkov skupaj naj bo največ 15.
Hint: če ima SEO več strank, lahko en članek uporabi za to, da linka na več izmed njih. In so lahko vsi relevantni, če se stranke nahajajo v isti branži. Priporočam: Tematska sorodnost SEO člankov

.

5 – Interni link. Čisto na dnu vsebine je postavljen še en interni link (z namenom, da dviguje PA druge spletne vsebine, na isti domeni). Na tej drugi vsebini, pa je spet na vrhu podstavljen link na težko ključno besedo. Zelo podrobno sem o pomembnosti dvigovanja PA (in linkov, ki kažejo iz visokih PA), pisal v članku o drip feedingu.
Za zapomniti: kljub možnosti, da s pluginom (recimo wp related posts) avtomatsko pod napisano vsebino določimo, da se prikazujejo še drugi, tematsko sorodni SEO članki, to ni isto, kot, če interni link podstavite v besedilo!!!

.

Mega opomnik za pisanje SEO člankov

.

Štirje, na long tail pisani članki na money site strani (ki s prvim linkom kažejo na težko ključno besedo) in štirje, na long tail,  podporni seo članki (na enem podporcu), ki so med seboj povezani ter hkrati s prvim linkom kažejo na težko ključno besedo, so recept kako uspeti na internetu. Potem pa samo to ponavljate po celotni mreži.