Kaj je drip feeding v SEO in zakaj bi naj to (morda) potrebovali?

Objavljeno v Blog | 0

Preden čisto razložim kaj je drip feeding, naj takoj povem, da boste po večini informacije o tem kaj je drip feeding, našli med črnimi vsebinami o SEO, da pa nemirnega duha hkrati hitro pomirim, pa naj samo povem, da tudi “belci” več ali manj, vsi, po večini, uporabljajo drip feed kot pomoč pri rankingu njihovih spletnih strani.

Čeprav, kot boste videli spodaj, to niti ni potrebno.

Najprej….

.

Kaj je drip feeding v SEO?

.

Najlažje vam to razložim s primerom. 

.

Kot vemo, so povratne povezave, gledano strogo iz vidika “njihove moči”, močne toliko, koliko je močna/avtoritativna/zgodovinska in tematsko sorodna spletna domena iz katere povratne povezave prihajajo in tudi od tega kako sveže povratne povezave so. 100 let stara povratna povezava pač ne more imeti takšne moči kot nova.

Zato je iz vidika offsite SEO itak logično, da večina SEO mojstrov, ustvarja kontekstualne povratne povezave (z anchorjem), ki kaže na ciljni url.

.

Hec pa je v tem, da, če napišemo nek nov blog zapis za kakorkoli že avtoritativno spletno stran ali blog (iz katere bo kazala povratna povezava nazaj na našo spletno stran), da se bo ta VEDNO (zato, ker je nova) začela z metriko PA = 1.

In bo takšna povratna povezava šele čez čas (ko bodo na ta zapis kazale druge povezave), dobila tudi višjo številko na PA.

.

PA dvigujejo povezave na napisano vsebino.
Te pa so (isto kot pri dvigovanju naših money site vsebin), lahko zelo različne:

.

  • recimo iz drugih blogov
  • komentarjev
  • socialnih omrežij, itd…

.

Pod izraz drip feed ponavadi uvrščamo povezave (na podporne vsebine) iz socialnih omrežij – pri čemer se te povezave gradijo avtomatsko (zakupimo npr. 25 povezav na dan, 500 povezav na dan, itd…). Vse to delamo z namenom, da podporni vsebini, čimprej dvignemo PA.

.

Zakaj “bi naj” drip feed delali vsak dan?

.

Finta je v tem, da bi naj signali iz socialnih omrežij imeli vpliv na rankinge, ampak, ker so družbena omrežja hitri mediji, pač ta vpliv na ranking hitro mine.

.

To lahko najlažje preverite, če se slučajno nahajate v niši, ki internetno socialno ni tako zelo močno oblegana. Če v takšni niši “udarite” s socialnimi signali, bo SERP premik viden – a bo hitro, tudi v enem dnevu, spletna stran, na ciljano ključno besedo, nazaj tam kjer je bila.

Zato se, še posebej v socialno aktivnih nišah, drip feed priporoča oz. izvaja na dnevni bazi.

Ker pa je itak nemogoče tole delat na 500 omrežjih ročno, so se pojavile storitve in trg, ki pač to ponuja avtomatizirano.

.

Ali se odločiti za drip feed? Ali je brez njega nemogoče uspeti?

.

Odločitev je na vas.

.

Moja izkušnja je takšna:

.

Čeprav sem drip feed za potrebe SEO poznal (in tudi zanj slišal od zelo renomiranih slo spletnih agencij), tega nisem kupil nikoli.

.

Sem pa kak teden nazaj, podrobneje raziskoval kaj je drip feeding zaradi tega, ker sem na eni vsebini (konkretno tej), opazil turbulentne premike, po tem, ko sem jo v celoti spremenil (za potrebe bodočega vstopa na PPC s to vsebino) – o tem sem pisal tudi na LinkedIn-u.

.

Iz približno pol letnega “čepenja” na okrog 30. mestu, je vsebina (po prenovi), skočila na 15. mesto. Potem sem jo vrgel v mojo “super malo” socialno okolje. Vsebina je isti dan, poskočila na prvo Googlovo stran, nato pa do drugega jutra, počasi zdrsela nazaj tja, kjer sem z njo sploh štartal.

Zdaj se je revica (brez drip feedinga), ustalila na drugi Googlovi strani na 18. mestu (na dan tega zapisa).

.

Ponudnik (nič nimam z njim, niti affiliate) za drip feed links, je recimo ta :

.

Kaj je drip feeding
Osebno priporočilo: če se že poigravate z mislijo, da bi se vseeno šli te zgodbe, močno odsvetujem drip feed direkt na money site in level 1 podporne bloge. Če že želite testirati, delajte to na tier 2, pa še to ne kar naenkrat, za vse money site strani.

.

Še več informacij o tem kaj je drip feeding za potrebe SEO, si lahko preberete še spodaj

.

.

Na kaj več, pa jih niti ne upam linkati, ker jih je 3/4 spletni strani, ki govori o drip feedingu, itak črnih ponudnikov SEO metod. V to družbo pa Nubie nimam namena povezovati.

 

Follow Matija:
Mož, ki preprosto že predolgo brcam po onsite in offsite SEO sceni. Še dobro, da imam družino in tek. Vse svoje najnovejše pogruntavščine iz offsite SEO poskušam deliti tudi na LinkedIn-u, a iskreno zapisano nerad (ker je to tematika, ki ne pritegne ravno široke publike).