Spodaj je prikazan primer kako premakniti spletno stran višje, z eno povratno povezavo.
.
Ena povratna povezava (videli boste na slikah spodaj) je naredila SERP premik za 61 mest.
Kar je huuuuuge.... (ne vprašajte me pa, ali znam to isto ponoviti).
.
**********
.
Ker je logično, da si vsi želimo čim manj stroškov in čim manj dela, za čim boljše rezultate, sem med zanimivimi primeri, tokrat izbrskal še enega, prav posebnega. Siguren sem, da bo pritegnil pozornost prav vsakega, ki ga zanima premik njegove spletne strani po lestvici Googla, s čim manj napora (in stroški).
.
Na spodnji sliki si najprej poglejte ta serp premik:
.
.
Opisovan primer je spletno stran na točno določeno ključno besedo, premaknil iz 99. mesta (slo trg), na 37. mesto.
Kar je za 61 mest višje.
Kar je hkrati, za izbrano ključno besedo, itak najboljša dosežena pozicija (zaenkrat) (številka 37 in zraven zelena zvezdica).
.
Kako izgleda ta premik na grafu, poglejte spodaj (zelena črta).
Rdeča puščica označuje datum premika (1.9.2017).
.
.
Število potrebnih linkov za ta (visok) premik = 1.
Dokaz tu:
.
.
Ker sem prepričan, da nas sigurno vse bralce zanima kaj je potrebno, da dosežemo v Serpu, tak premik (z enim linkom), naj za hec in v razmislek napišem naslednje:
.
- ciljni url (dvigovane spletne strani) je onsite 100% SEO optimiziran (po Yoastu) – in je bil objavljen že kak mesec PRED zgrajeno povratno povezavo (priporočam: Trije največji izzivi pri gradnji povratnih povezav)
.
- povratna povezava prihaja iz blog vsebine (v obliki tekst povezave, iz bloga na stopnji partner)
.
- v blog zapisu iz katerega kaže povratna povezava, so še 3 povezave na druge ciljne url-je partnerja (na isto in še eno drugo spletno stran), a pri drugih (tudi ciljanih) besedah, nisem opazil takšnega premika
.
- povratna povezava je bila zgrajena 24.8.2017 (slika zgoraj), do premika je prišlo čez 7 dni (še ena slika višje)
.
- anchor povezava je exact match
.
Kaj nas o premikanju spletne strani po lestvici višje, nauči ta primer?
.
- SEO stroka ZELO RAZLIČNO razpreda o tem, kdaj je viden efekt (premik) zaradi povratnih povezav (slika spodaj):
.
.
Rezultat zgoraj pravi, da je prišlo do premika v 7 dneh (kar nikakor ne pomeni, da to velja za vse besede)
.
- SEO stroka MANJ RAZLIČNO razpreda o tem katera vrsta povratnih povezav povzroča najmočnejše premike (slika spodaj):
.
.
Poskok po Googlovi lestvici višje (iz primera) je tudi nastal na podlagi kontekstualne povezave.
.
- SEO stroka se ne more povsem izenačiti pri tem ali je povratna povezava iz tematsko sorodne internetne strani, močnejša od povratne povezave iz tematsko nesorodne (Terry Kyle – Do backlinks realy need to be niche relevant?)
Za zgornji primer samo zapišem, da je povratna povezava nastala na partner blogu, ki tematsko NI POVSEM SORODEN z blogom na ciljanem url-ju.
.
Zaključek:
.
Ni ga enega po enega primera, za katerega bi lahko rekli, da velja za vse strani in vse ključne besede, hkrati.
Zato priporočam, da spremljate še vse ostale primere.
Na začetku boste imeli občutek, da je vse skupaj eno veliko ugibanje in, da nihče natančno ne ve, kako premakniti spletno stran višje.
Kar drži (od vseh, ki trdijo drugače, pa prste vstran).
.
p.s.: sam sem sicer čez čas in zaenkrat, potegnil le dva zaključka, ki 100% držita:.
To sta:.
- gradnja povratnih povezav je nikoli dokončana zgodba in ni je spletne strani, ki bo na Googlu končala na prvem mestu, če boste odnehali
Preberite še:
Razlika med tem, če pišete (offsite) SEO besedila sami ali, če jih piše ekipa Seo-Praktik.si
Kaj so Web 2.0. strani [& glavne njihove koristi za SEO]
Link building tehnike [SEZNAM]
Kaj je bolj pomembno za doseganje SEO rezultatov? Onsite SEO ali offsite seo optimizacija?
Primer učinka gradnje povratnih povezav [backlinkov] na SEO rezultat [študija iz prakse]