3 skrite rezerve pri dvigovanju težkih ključnih besed na prvo stran Googla

Objavljeno v Blog | 0

Motiv za spodnji zapis, (spet) črpam iz sodelovanja z mojimi partnerji na offsite SEO. Tu in tam (prej ali slej pa pri vsakem izmed nas), pride do pomisleka, da povratne povezave, s katerimi dvigujemo najtežje ključne besede, ne delujejo oz. da ne prinašajo želenega rezultata – kar ima za posledico, da ogromno ljudi, na najtežje ključne besede, obupa z delom.

.

Saj vemo… dobri (in hitri) rezultati na long tailih in onsite SEO, lepo vplivajo na ego.
Težje delo na offsite SEO pa ravno nasprotno.

.

*********.

.

ključne besede google prva stranSpodaj sem na kup zložil tri ideje, o katerih bi jaz na vašem mestu vsaj razmislil, niso pa sigurno ne, suho zlato in ne jih prosim brati kot napotek, kaj počnite, da boste neko ključno besedo premaknili iz mrtve točke. Naj bodo kot iztočnica za razmišljanje “out of the box”.

.

Koristno bi vam, v zvezi s pozicioniranjem najtežjih ključnih besed, na prvo stran Googla, lahko bilo tudi branje spodnjega:

.

.

Zgradite podporno vsebino
(a ne na podporcih, ampak, na svoji strani)

.

Tisto, kar spletni marketingaši, radi spregledamo (po tem, ko začnemo enkrat z offsite SEO) je, da mislimo, da je uspeh SERP premikov odvisen samo od offsite streljanja.

.

KAR PA NE DRŽI !!!!

.

Pomislimo:

.

  • če vemo, da je  lažje rangirati spletno stran, ki ima boljše onsite seo optimizirano vsebino,(to vemo 100% zagotovo, ker je nemogoče rangirati vsebino o solati na ključno besedo čevapčič), potem je logično, da lahko na premik vplivamo tudi s spremembo/dopolnitvijo/odvzemom vsebine.

.

Zato je, če SERP obtiči za dlje časa, logično, da poskušamo s spremembami na ciljnem url-ju.

.

Še enkrat preglejte kakšna vsebina se nahaja na prvi Googlovi strani, pri konkurenci in si postavite spodnja vprašanja:

.

  • ima konkurenca več besed, če je na top pozicijah, na vam ciljano ključno besedo, rangiran blog zapis?
  • ima konkurenca več produktov v kategoriji, če se na top pozicijah prikazujejo kategorije izdelkov?
  • ima konkurenca več reach medije (slik, videov,…)?
  • kako je lahko vaša vsebina boljša (od konkurence)?

.

Ena, takšna, na dosti spletnih straneh priporočana pot je, da okrog težke besede, zgradite še podporno vsebino (ki jo objavite na vaši strani) in, ki linka na ciljni url s težko ključno besedo. A ta vsebina naj ne bo pisana v tri dni.
Vroče priporočam: Tematska sorodnost SEO člankov

.

Dam primer:

.

Recimo, da je moja težka beseda “meditacija”.

.

Kako napišem podporno vsebino tej meditaciji (ki bo objavljena na moji strani, ne na podporcih)?

.

Poglejte najprej spodnjo sliko (na njej, precej zanimivih podatkov o tem razkrije že prva, incognito Googlova stran, na besedo meditacija):

.

.

Že samo iz te slike sem označil nekaj besed o katerih je vredno razmisliti:

.

  • na prvem mestu se nahaja “zadetek”, v katerem piše “Vse o meditaciji na enem mestu” (kar logično pove, da je beseda meditacija tako široka, da je res treba zajeti “precej širok pogled”, če želimo olajšati rangiranje meditacije za našo spletno stran). Čeprav je izraz “Vse o meditaciji na enem mestu”, v bistvu nič drugega kot SEO Title, ne zanemarit, da je za klikom na to povezavo, res dejansko zajeto vse:

.

..

  • podporne/dodatne vsebine na temo meditacije (objavljene na naši strani in z linkom na našo meditacijo) bi iz zgornjih podatkov lahko bile:

 

kaj je meditacija (hint: v Google vtipkamo ta izraz in preverimo med konkurenco ali znamo pripraviti boljšo vsebino že samo s tem naslovom)

vse o vodeni meditaciji (glede na to, da so kar trije zadetki na prvi sliki, na ključno besedo meditacija, YouTube video posnetki, ne bi bilo narobe, če bi tudi sami imeli mega seo optimiziran YouTube video)

tretji članek bi imel naslov Meditacija za začetnike

četrti navodila kako meditirati (kdaj, kje, kako)

.

btw: med besedami iz prve Googlove strani (na prvi sliki primera) sem označil še besede sproščanje, umirjanje in poglabljanje vase (te pa so spet super osnova za še več podpornih vsebin (na našem blogu).

btw 2: ista metoda se med SEO stroko priporoča, ko pripravljate vsebine tudi za offsite SEO podporne bloge (najmanj štiri vsebine na ciljano tematiko, ki so med sabo polinkane in linkane na ciljni url)

..

On site SEO popravki za Googlovo prvo stran

.

Druga stvar, ki se jo splača narediti, če za dlje časa obtičimo v SERP-u in se ne premaknemo nikamor, so onsite SEO izboljšave na ciljnem url-ju.

.

Razloga za to sta najmanj 2:

.

  • prvi je ta, da, če delamo popravke, damo Googlu vedeti, da “migamo”. Da na ciljnem url-ju nismo zaspali.
  • drugi pa se skriva v dejstvu, da biti na drugi ali celo tretji Googlovi strani, itak ne pomeni kaj dosti. Če torej s spremembami, kiksnemo in pademo na peto Googlovo stran, ne bo hudega, ker itak že od prejšnje pozicije nismo imeli nič. Torej je vsaka sprememba lahko samo dobra.

.

Kaj spremeniti pri onsite optimizaciji ciljne vsebine?

.

Top SEO, “pretežno tuja” stroka, pove, da je razlika med biti prvi in biti tretji, res v detajlih.
Niti približno o tem ne odloča število in kakovost povratnih povezav, ampak predvsem engagement strani.

.

Kar samo pove, da spremembe iščite v smeri kako zadržati bralca dlje časa na ciljnem url-ju in kako doseči, da bo na nekaj kliknil.

.

Možni pozitivni premiki so zato lahko že, če:

.

  • zamenjate barvo knofov CTA pozivov
  • zmanjšate število menijev
  • bolj jasno (in hitro) sporočite kaj obiskovalec z vami profitira
  • če obiskovalca npr. pripeljete, da hitro izvede naslednji korak, itd…

.

Poglejte primer spodaj: Home page Briana Deana:

.

Na vrhnjem meniju, kjer bi nas večina imela naslov enega izmed menijev, “nasveti, članki, blog, ipd,..” ima možakar ime menija “Seo hacks”. Knof za prijavo na emailing je oranžen – kar je barva, ki se nahaja na kontra strani zelene barvne lestvice. Glavno sporočilo spletne strani vsebuje 4 zloge “free exclusive traffic tips”, dodana je njegova slika in vsega skupaj trije meniji. Manj je več..

Hint: med onsite popravke štejte tudi boljši meta opis (ki naj vključuje tudi sinonime), boljši seo title (ki je bolj privlačen od konkurence), boljšo, večjo hitrost nalaganja spletne strani (dober hosting) in security (inštalacija https certifikata).

.

Viri zgornjih trditev:

.

Do SSL Certificates affect search rankings? – Neil Patel
Page speed and SEO – Moz
How to write meta descriptions for SEO (with good and bad examples) – Search Engine Watch

.

Sprememba hitrosti gradnje povratnih povezav

.

Včasih, naše najboljše, še vedno ni dovolj dobro, da bi prehiteli konkurenco.

.

V teh primerih ne preostane nič drugega, kot, da pogledamo kako dobra (in hitra) je pravzaprav naša neposredna konkurenca. In sami preprosto gradimo povratne povezave hitreje kot oni.

.

Kako hitro gradi povratne povezave konkurenca, si lahko pogledate z različnimi programi (ki so po večini res plačljivi).

.

Čeprav nobeden od programov ne pokaže celotnega portfelja povratnih povezav vsake spletne strani (ob tem pa še nekateri delamo na tem, da so povratne povezave skrite), boste s sprehodom po že samo nekaterih izmed njih, dobili občutek koliko povratnih povezav, konkurenca “nadruka” na neko obdobje (recimo na mesec).

.

Najbolj znani (a ne nujno free) backlink checkerji so:

.

.

p.s.: k hitrejšim (boljšim) rezultatom na področju offsite SEO, dostikrat pomaga tudi zmanjšanje števila hkratnega napadanja ključnih besed in sprememba strategije.

Npr. namesto 5, napadamo 2 besedi, pa ti enako (ali bolj) intenzivno, kot prejšnjih 5.

.

Rate this post
Follow Matija:
Mož, ki preprosto že predolgo brcam po onsite in offsite SEO sceni. Še dobro, da imam družino in tek. Vse svoje najnovejše pogruntavščine iz offsite SEO poskušam deliti tudi na LinkedIn-u, a iskreno zapisano nerad (ker je to tematika, ki ne pritegne ravno široke publike).